Ogilvy Action dla Purina Dog Chow

Agencja Ogilvy Action realizuje najnowszy projekt dla producenta karmy Dog Chow. Zespół agencji odpowiedzialny jest za stworzenie koncepcji loterii, przygotowanie projektów KV, reklam prasowych i materiałów POS oraz realizację akcji. Siostrzana spółka Ogilvy Interactive zajęła się prowadzeniem kampanii w Internecie.

Trwająca do 27 listopada br. promocja ma na celu zwiększenie sprzedaży karmy producenta. Każdy zakup 3 kg karmy Purina DOG CHOW w okresie trwania akcji daje szansę na atrakcyjne nagrody. Po wysłaniu SMS’a pod numer 70646 można wygrać: co tydzień opakowania 3 kg karmy DOG CHOW (przyznawane za najszybciej wysłane zgłoszenia) oraz bony o wartości 500 PLN do sklepów Planet Outdoor, a codziennie profesjonalne czyściki do psich łap. Wszystkie zgłoszenia biorą też udział w losowaniu nagrody głównej, którą jest samochód Mitsubishi ASX. Nagrody czekające na zwycięzców komunikują pozycjonowanie marki Purina DOG CHOW „Uwolnij jego potencjał” i zachęcają właścicieli psów do aktywnego spędzania czasu ze swoimi ulubieńcami.

Akcji towarzyszy szereg działań promocyjnych, m.in. reklamy w prasie konsumenckiej i branżowej oraz materiały POS w punktach sprzedaży. Wszystkie layouty wykorzystywane w kampanii są autorstwa Ogilvy Action. Wraz z Ogilvy Interactive agencja przygotowała stronę internetową www.latajacepsy.pl/promocja, gdzie dostępne są wszystkie informacje związane z akcją DOG CHOW. Ogilvy Interactive odpowiedzialne jest także za realizację kampanii w Internecie.

…………………………………………………………………………………………………

Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ – dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.

Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.